pesakit pesakit saya . sila beratur ye !

Kenanganku Sebagai Blogger


  1. Tarikh lahir blog anda ..
    Blog Tim dilahirkan pada pertengahan Bulan Jun 2010..Tarikh yang tepat tak ingat sebab Tim dah lupa..Sorry =.="

  2. Punca kelahiran blog anda
    Punca? haha, bunyi macam punca penceraian. Actually, tak pernah pun terfikir akan buat blog..Memang takk. Cuma ramai kawan-kawan yang tanya " Tim, ko ada blog tak?" ..Tak tahu nak jawab apa..So dari situ la datangnya keinginan.. Lagi pun Tim tengok ramai kawan-kawan yang sebaya Tim ade blog..So Tim nak try, tengok blog dorang pun comel2 jee. hehe

  3. Orang pertama yang jadi follower anda
    Dah lupa la..kena cek balik ni..

  4. Entri pertama anda sebagai blogger
    Bertajuk "Yihaaaaa!!" di link ini.

  5. Entri pertama anda yang mendapat banyak komen /hits
    Haha.komen? Takde lah banyak mana pun. Paling banyak orang komen at entry ni.
    Masa ni nak exam, so ramai yang wish good luck untuk Tim..baik betul dorang ni..thanks kawan..

  6. Blogger pertama yang anda jumpa ..
    Hahaha, susahnya nak cakap, sebab kebanyakan blogger yang pernah jumpa adalah dalam kalangan kawan-kawan sendiri juga.. Tim tak pernah take part mana-mana function atau perjumpaan blogger2..
  7. Blog yg anda minat ..
    First sekali kalau bukak blog, lepas bukak Tim punya blog, Tim akan ke blog Ben Ashaari..Memang dia idola Tim..Keduanya, Tim akan singgah di blog orang yang berilmu. Selalunya Tim akan ke sini untuk tambah ilmu dan bersihkan jiwa..Banyak ilmu agama yang Tim dapat kat sini..alhamdulillah..Kalau bosan dan nakkan hiburan pulak, Tim pergi jumpa Hamzah Ian atau cuci mata kat TelordiBasuh..Mesti tersengih2 je bila baca blog sempoi dorang..hahaha.
  8. Ceritakan kenangan manis anda sebagai seorang blogger
    Kenangan manis memanglah tersangat manis..Suka bila ramai orang datang Blog Tim..komen2..wish good luck kalau Tim ada competition..kalau time exam..rasa macam semangat je nk jawab exam..Pastu Tim dapat kenal dengan kawan-kawan yang sangat ramai..malah connection tu bukan setakat kat blog je, malah sampai ke Facebook dan Formspring..thanks semua kawan-kawan..Satu lagi kenangan yang memang tak boleh nak lupa bila blogger famous Abg Ben Ashaari follow Blog Tim..Tak sangkanya orang hebat datang follow..dan dia juga ada promote blog Tim ni kat blog dia...Walaupun blog ni takdelah hebat mana..^_^ But really appreciate it bro !! thank u so muchh..

  9. Ceritakan kenanan pahit anda sebagai seorang blogger
    Pernah sekali tu Tim rasa dah putus asa nak update blog dan nak teruskan buat blog..rasa nak padam blog ni..tapi bila fikir -fikir balik..lepas tu macam ramai yang bagi semangat..So Tim tak jadi la, lagipun sebab Tim takde masa sangat nak update..coz lepas ni Tim akan sibuk bekerja dan kerja nurse ni ramai yang tahu kan, kerja by shift..So nak update memang kena curi masa laaa..So sorry kawan-kawan kalau suatu hari nanti Tim akan busy dan busy.. :(

  10. Impian anda terhadap blog anda ..
    Nak jadikan blog ni medan ilmu untuk semua blogger..nak buat semua orang tertunggu-tunggu entry Tim yang seterusnya (amin).. Nak buat orang happy bila baca blog Tim..nak ramaikan followers (insyaAllah), dan juga kalau boleh nak ramaikan pembaca yang betul-betul ikhlas baca blog Tim.. amin ya Allah..

4 juta kali kena komen. meh la komen sini ! :

Diyanieee said...

hehe..
selamat berBlogging ya..
blog juga bley di jadikan sebagai satu medium yg lain utk menyampaikan sesuatu kpd orang lain..

all da best..
:)

nazirulhazwan~ said...

bace citer lucah la tu kat hamzah ian.hehe

Penjejak Mimpi said...

salam ziarah

lepas ni sensenag jenguk le blog saye lak ek?

http://penjejak-mimpi.blogspot.com

happy blogging.. :)

Mar said...

rjin2 meh la dtg blog sya,.he3