pesakit pesakit saya . sila beratur ye !

Menunggu masa dan ketika untuk aktif ber belog semula. Can i ?

Assalamualaikum  semua.


Maaf seribu kali maaf dah lama tak update blog since dah kahwin ni.
Malu malu.

Sebab biarkan blog bersawang.
Nasib baik password blog masih di kepala.
Huhu.


Takpe, rasa nya pas ni insyaAllah nak semat ( cewah) dalam  hati nak kembali aktif berblog semula.
Takpe, cabar diri. kan kan?
Hihi.
InsyaAllah dalam masa terdekat ni. Tengah mencari masa.

Kalau saya update, ada ke orang baca ?
Eh mestilah ada. HAHA.


Perasan.

Ok lah babai semua. Sekarang tak boleh nak update lagi. Kita tunggu dan jumpa di next entry.
Assalamualaikum.

7 juta kali kena komen. meh la komen sini ! :

Unknown said...

blogging dah sebati.. xleh nak stop..hehe tp pas bersalin t tak tahu la ada masa ke tak..ngee~~

sama je kita yer.. tah sape yg bersalin dulu..hee moga Allah permudahkan kita bersalin yer yunk..

Qu azniza said...

hai rerajin kan la update sal ur life heheh

Qu azniza said...

hai rerajin kan la update sal ur life heheh

Qu azniza said...

hai rerajin kan la update sal ur life heheh

Unknown said...

Hye, saya suka baca blog awak, baru2 ni saya baru blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

Ania said...

Salam kenal! Saya dari team Kumpulbagi. Blognya nice.
Jika Anda mau mempromosikan blognya lagi dan share files dengan gampang kunjungi page kami di: www.kumpulbagi.com
Semuanya gratis, cepat dan tanpa limitasi. Anda bisa upload sebanyak files (audio, video, pdf, jpg, dll.), membuat koleksi berkas dan bagikan dengan lainya.
Coba servis kami tanpa registrasi:)

Dhea Ahmad said...

salam kenal...cepat2 update ya... boleh kita bersilaturrahim...



DIY Karpet & Langsir Guna Tali