pesakit pesakit saya . sila beratur ye !

Bangganya Jadi Anak Malaysia !


Bangganya jadi anak Malaysia !! Wooot wooot !






Inilah barisan pemain-pemain hemsem Malaysia yang berjaya menewaskan Indonesia :)
Baru perasan pendek je rupanya Abang Apek kita. hehe. eh abang?? ehhhh.. :p

TAHNIAH PASUKAN HARIMAU MALAYA :)
we all love ya !

♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Oh ini gol keeper kesayangan Tim. hahaa. Tim tahu korang semua sayang dia kan? Tahniah dan syabas buat Khairul Fahmi Che Mat sebab berjaya menangkap bola dengan baik walaupun ade seketul dua gol busuk dari Indonesia. Hahaha. Superb la cara ko main beb. Terpegun aku. Tak sangka ko orang Kelantan kan? Aku tumpang bangga la. Lagipun ko sebaya aku :) Aku bangga lah dengan kauuu. Kenapa muka kau macam Korean ehhh? hensem pulak bila aku tengok banyak kali. hehehe.


sayang ko lebih la fahmi :) hehe


Masa perlawanan tadi, Tim perasan jugak ada laser hijau dipancarkan ke muka Hero Tim ni. Konon nak kasi silau mata la tu ek? Cehhh main kotor. Nampak sangat sifat hasad dengki tu.Tak baik tauu buat camtu. Tengok tengok. Kitaorang tak kecoh pun korang main laser laser. Cool je kan? Menang jugak walaupun main laser .. Blueeekkk !

Pastu Tim ada nampak si Manohara jugak. Dengan Luna Maya kalau tak silap. hahaa. entah la. rasanya Luna Maya. Tim cari jugak tadi kot-kot SI COLI LASER @ JULIA PEREZ nak pancar laser hijau melalui coli dia. Hahaha. takde pun? Booooo !!


sampai juling-juling mata tengok pemain Malaysia menangg !



ni Luna Maya atau dengan kata lain isteri Peter Porn.





Hehe :) sempat pulak main pesbuk. Dia tengah main balas chat dengan Tim la tuh..
(ah Tim kau memang selalu perasannn ! haha)





TAHNIAH SEKALI LAGI MALAYSIA !
kami bangga dengan anda semua. I love youuu !

6 juta kali kena komen. meh la komen sini ! :

nub said...

tahniah malaysia!!!

Tim Cik KupuKupu Ungu said...

yeahhh ! tahniah tahniah !

ReAnLuFVanILLa said...

tahniah:) TIM comel:)

Tim Cik KupuKupu Ungu said...

rean : hahaha. eh rean? rindu koo..hehe..thanks singgah blog aku..t aku singgah ko lak..

Nia Bebeh said...

hihi, khairul fahmi ni dah ade gf laa. ni link gf dye http://jejariruncing.blogspot.com

Tim Cik KupuKupu Ungu said...

nia :) tau dah ..malam td lagi dah tahunye..saje duk menggedik.