pesakit pesakit saya . sila beratur ye !

Jatuh Cinta dengan suara dia !


SUNGAI LUI

Pejamkan matu mu untuk ku
Dengarlah dunia berkata-kata
Usah kau ragu disini tempatmu
Walau berubah dimata kita

Tetap indah selagi kau masih percaya
Tertawa kecewa terpisah
Jalan yang lurus yang berhalang
Adakah semua ini yang ku inginkan

Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap ku masih percaya
Adakah semua ini yang ku inginkan
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap ku masih percaya

Bukalah matamu
Biar aku memelukmu
Kita bersama masih muda masih mentah
Ku harap kau masih percaya
Selama ini ( 7x )
Oh lagu ni sangat best kan kawan-kawan? Aizat Amdan, suara ko memang best la wa cakap lu! First dengar macam suara Indon kot ! Bukan nak kata suara indon sedap, tapi memang boleh kira la kan? :D Tim memang minat gila jugak la kat Aizat Amdan. Satu sebab korang tengok la kesungguhan dia. Tim mula-mula tengok dia kat Akademi Fantasia tak berapa minat sangat la dia ni, tapi bila dia dah start diet kan, nampak dia kurus gitu, ok la jugak :) Nampak la dia bersungguh nak bina nama sebagai artis..Ramai orang kutuk dia badan gemuk, ada hati nak menyanyi dan jadi artis ! Ape la fikir camtu, tak baik betul. Konon-konon kalau gemuk tak boleh jadi artis la? tak boleh cari makan? tak boleh masuk TV? Kalau masuk TV boleh pecah berderai ke TV umah ko? Haiyaaaaa. ada jugak orang kita yang fikiran cetek camni, nasib baik si Aizat ni dah kurus sekarang. Baru semua orang puji dan tutp mulut masing-masing.Suara dia pun sedap. Dan Tim tengok kebanyakan artis-artis AF pun, dia sorang je menjadi kan? Yang lain, habis semua ke LAUT, ada yang jadi DJ la, pelakon la, nak masuk AF sebab nak jadi benda tu je? Alahai.. Si Aizat ni buat first album dia dengan duit dia sendiri kan? Maklumlah, anak Dato' kottt..Kaya tuh. Ok la..Girlfriend pun comel jek. hehe.






9 juta kali kena komen. meh la komen sini ! :

nazirulhazwan~ said...

best ker lagu ni??lagi gemar lagu awan hape ntah yang hafiz nyanyi.hehe

Tim Cik KupuKupu Ungu said...

best la nazirul..hehe..
lagu awan?? yg mane ek? adesss.

nohfee said...

eh, try dengar lagu years from now-aizat nyanyi gak. best2!! =)

Tim Cik KupuKupu Ungu said...

ye ke nohfee? wowww..sounds amazing..okey..t tim try cari..

nub said...

baguihh naa dia ni dulu tembun.laa kuruih daaa

hahak

Tim Cik KupuKupu Ungu said...

nub : haaaa..tu la..tim pun nk jadi cam dia..

miss husna said...

aizat mmg best!~

ayulunera said...

hehe..memule dengar lagu ni tak caye kenape tajuk die sg loi..hehehe....
aizat len gile kan sekang...mmg seswai ngan LJ

Tim Cik KupuKupu Ungu said...

husna : yeahh ! hehee

ayu : huhuu..tu la..xde pun baris kata sungai lui dlm lagu tu.ish pelik2.