pesakit pesakit saya . sila beratur ye !

Alahai Cikgu Shida !!

Hai semua pembaca-pembaca.
Korang kenal siapa itu Cikgu Shida?
Ala..gambar dia ada kat bawah ni.
Mungkin dah ramai korang yang dah kenal dan pernah view semua video dia kat Youtube dan Facebook.
Masa mula-mula Tim tengok first video dia..Tim ingat dia lelaki tau. Sebab masa tu dia miming Lagu "Kalau berpacaran" yang Ana Raffali nyanyi tu.Pas tu pelik jugak kenapa semua tajuk video dia ada tulis "Cik Shida" & "Cikgu Shida ". Ouhhh. Lepas amati betul-betul baru tahu dia boleh tuka-tuka rupa. Kejap laki kejap pempuan kejap jadi Justin Bierber kejap jadi Maher Zain. aduhh letih. Kejap jadi Puteri Ulik Mayang.ehh macam-macam lagi lah Cikgu Shida ni boleh bertukar rupa. Korang kena percaya benda ni sebab Tim tak pernah tipuu.
ce ce ce.
Bila Tim kaji latar belakang Cikgu Shida ni..(entah bila masa la kaji)..
Dia ni sebenornye cikgu bahasa inggeris.. Boleh speaking dgn baik..Tak sangke la pulok teman die ni cikgu..eh eh. tim dah keluor loghat Perak la pulokk.Aisehh. Tau kenape? Sebabnye,cikgu Shida ni asalnya dari Parit, Perak. Kome tahu kan tempat tu? tak tahu??
Ishhh..memang la kome ni bukan rakyat Malaysia..ish ish ish..
Jalan ke Parit ni macam jalan kita nak pergi ke Lumut, jeti Pulau Pangkor nuh.
Parit ni dekat-dekat dah dengan Bota ( Bote) laa. Kalau korang tahu Bota bagusss. nah amik satu sugus. 'Os' yang pelakon lama tuh asal Bota la.
hehehee.

eh

Lupa nak cakap.
Tim pun pernah duduk Bota.
12 tahun pernah duduk situ.
Tu cite lain kali laah. hehe


ha ha ha. tengok lah ni gambar Cikgu Shida yang cun.
Tim rase dia ni belum kahwin la.
Korang rase??


Cikgu Shida ni ada Facebook untuk korang add. Dia juga ada fanpage sendiri dan juga laman Youtube sendiri. Dan dia juga ade blog sendiri.
Korang boleh search kalau korang bosan dan boring dan tak tahu nak watpe dan rase nak hentak kepala kat tembok sebab boring sangat. Sila la search. Jangan malu2.


Oh lupa juga nak cakap..Korang jangan tertipu dengan fanpageCikgu Shida yang ni sebab ianya palsu. Entah mana orang yang tak reti malu duk buat fanpage palsu nih.. Grr..ni yang nak marah ni.

okeh semua. Dalam fanpage dia, korang boleh tengok macam-macam video yang dia dah buat. Macam-macam lagu yang dia dah miming kan. Kira terror jugak lah cikgu ni kan??Sebelum korang bukak dan like fanpage dia, korang kena bersedia dari segi fizikal dan mental sebab banyak aksi yang cool bakal ditunjukkan oleh beliau. Kalau rase meluat atau menyampah, sila berambus daro page beliau sebab takut-takut diserang angin ahmar dan sawan. Hehehe.*gurau


Okey ini adalah video first yang Tim tengok. masa mula-mula tengok memang tak berkedip la biji mata ni. Korang tengok lah dan nilai sendiri.
Assalamualaikum.


2 juta kali kena komen. meh la komen sini ! :

Anonymous said...

i peminat cikshida juge !
sorry, just nak bgtaw
the fanpage here is the fake cik timmy
the real one
http://www.facebook.com/pages/CikShidaDariParit-Miming-Art/181240495220345

Tim Cik KupuKupu Ungu said...

cik ano : eh yeke? ya Allah. cane boleh tak tahu?ingatkan yang betul..
tq so much..
nt i edit balik oke...


tq tq.