pesakit pesakit saya . sila beratur ye !

hahaha. Tim nak ucap awal2 boleh??

Salam satu Malaysia semua kawan2 !!
Ni nak bagitahu malam ni Tim dah nak balik kampung Tim.
Luse kan dah nak sambut Hari Raya Aidiladha.
Korang lupa ke? hehe.

okeylah.
kawan kawan yang Tim sayangi..
Di kesempatan ni..
Tim nak ucapkan kepada semua..

"HAPPY EID ADHA"

Contohilah pengorbanan Nabi Ismail kepada ayahnya Nabi Ibrahim.
Moga2 segala pengorbanan kita di atas bumi Allah ni diredhai olehNya :)

Nanti makan daging kambing dengan lembu jangan banyak sangat oke?
Misi takut nanti ramai yang masuk wad sebab tekanan darah tinggi. Haha.
Yang tekanan darah rendah tu go on !
Cik Misi takkan marah punyaaaa !!

hehe.

okeylah sayang2 semua.

take care ya!

p/s :Takpekan Tim wish awal2 nih? Sebab Tim takut kat kampung nanti line internet kureng :|
hehe.

.SALAM.





8 juta kali kena komen. meh la komen sini ! :

arEen geGerlz said...

haha . darah rendah pon problem taw kak tim .

Amirah Adnan said...

selamat hari raye tim! jom amek award kat blog mira..

kat entry malam award penuh glam :)

Aqilah Nur said...

selamat hari raya jugak timmmm!

wachak said...

Selamat Hari raya aidil adha juga untuk misi timmy sefamily.

Apek_JADIANjr said...

selamat hari raya aidilfitri... =)

timmy*toinktoink :) said...

areen : ehhee..mmg laaaa. problemn besar tuu...

amirah : tim tau dah pasal award tu..nanti tim amik ye syg...

kila : camat hari raye baby :)

wachak : hehhee. selamat hari raye...

apek : eh, apek raye aidilfitri? apek raye ikut kalendar mane ni?hahaha

bloggergurl said...

epi raye yunk ;)

timmy*toinktoink :) said...

rayaraya yey... !!!