pesakit pesakit saya . sila beratur ye !

Lepas Baca Utusan Melayau...

lepas baca utusan melayau..

anak sedara aku tanya
"liwat" tu apa?
aku jawab
"liwat" tu basikal
anak sedara aku kata pulak
"kalau Pak Lang dah dapat gaji, bagi liwat sebijik boleh?"
aku garu kepala

anak sedara aku tanya lagi
"KY Jelly" tu apa?
aku kata minyak selindar
anak sedara aku mintak aku beli KY Jelly
dia kata "nak letak kat enjin motor Pak Lang"
"nak bagi enjin berkilat, memancar-mancar,lancar dan tak tersekat-sekat"
Lepas dia tanya mana nak beli benda tu?
aku sengeh aja

anak sedara aku tanya lagi
"jubor" tu apa?
aku kata ekzos motor Pak Lang
dia angguk-angguk
maknanya dia faham la tu
dia kata, "Pak lang tak korek jubor Pak Lang ke? Dah hitam legam dah"
aku rasa macam nak bagi penampor

lepas tu dia tanya lagi
"fuck" tu apa?
aku kata keropok cikedis
dia kata "boleh mintak fuck sebungkus"?
aku kata tak boleh, tak baik untuk kesihatan
Dia kata balik. "sekali ni aja"
aku kata tak boleh, tak baik!
lepas tu dia menjerit
"mak, mak nak fuck sebungkus!!"
"Mak, nak fuck, nak fuck!"

Adooi laa!
akak aku jeling semacam aje kat aku
salahkah aku?
abang aku pulak ambik utusan melayau tu dan buang dalam tong sampah

aku capai topi keledar
start motor
pergi jumpa awek..

copy dari sini :)

2 juta kali kena komen. meh la komen sini ! :

Wawan3y. said...

haha klakor btol, budak2 pon pndai yerr,

Tim Cik KupuKupu Ungu said...

wawan3y;
hehehe..tu la..bdak2 skang mmg bijak..xmcm dulu2..
^_^