pesakit pesakit saya . sila beratur ye !

Contest Pic Hitam Putih Paling Cool !

Heeeeee :) hello hello assalamualaikum readers !

hari ni tiba tiba rasa nak join satu contest yang best
dari blog ini


Sebelum tu nak tegur si tuan blog !

Hai tuan blog yang comel..
weeeeee, nama kamu Siti Fatimah eh ?
Eh nama kita sama laaaaa..

Saya Siti Fatimah jugeeee =)

hai siti fatimah sana, siti fatimah sini nak join contest kamuuu !
boleh boleh ?

=)

Syarat syarat penyertaan :

(copy dari blog siti fatimah)

1.okay macam biasa korang kena jadi follower blog ni
2.letakkan banner contest ni kat sidebar sepanjang contest berjalan & link kan ke blog ni
3.buat entry pasal contest ni dan berikan idea hadiah apa yang korang nak kalau korang menang rm100? ?*ayat yang simple je tau!*
contoh : kalau saya menang , saya nak shawl banyak-banyak !
4.tag 5 kawan-kawan yang korang rasa mesti dia nak join !
5.tarikh tutup penyertaan : 1 mac 2011

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

1st, Tim dah follow kamu =)
id : Cik Kupukupu Ungu

2nd, letak banner contest kat sidebar- DONE

3rd, buat entry -DONE

Tim pertaruhkan gambar kat bawah ni yeee =)

Cerita pasal gambar :

Kami adalah 8 sekawan yang kini 'membiak' di Kolej kejururawatan Kuala Terengganu.
Kami memegang title sebagai STUDENT NURSE dan kini berada di Semester 6.
Alhamdulillah, bulan 6 ni habis belajar. Kami sangat gile gile dan suka buat apa yang kami suka walaupun orang lain tak suka. Kami gila bergambar dan itu boleh dilihat buktinya daripada gambar di atas.Tim ada didalam gambar di atas, tapi korang semua kena cari sendiri. miahahahaha =)
okay, itu saja, terima kasih.

Kalau saya MENANG, saya nak beli external hard disk campur sikit dengan duit saya, baru boleh beli.
Disebabkan saya dah lama menyimpan keinginan untuk external hard disk, maka saya harap saya MENANG !


tag 5 orang :



okayyy. THANKS A LOT ..