pesakit pesakit saya . sila beratur ye !

dia kawan baik SAYA !

[saya dan kawan baik saya]


hai semua :)



bertemu lagi kita di blog saya yang terchenta ini. kali ini saya nak perkenalkan seseorang pada anda.kawan baik saya.


nama dia NURASHIKIN binti ALI. erm. satu saja.



dia terlalu baik pada saya. saya kenal dia 2 tahun yang lepas sewaktu mula mula saya masuk kolej.oh ya. lupa pulak saya nak introduce sy study mane.ehehee..saya study kat Kolej Kejururawatan Kuala Terengganu..tau kan tempat tu? kalau u all orang Malaysia tulen mesti tau pun ye lah.hahaha....



kalau tak tahu jugak nanti saya kenalkan kat korang next post oke?? by the way berbalik pada topik kita tadi..tentang kawan baik saya..dia berasal dari Bachok , Kelantan dan umurnya sebaya dengan saya. Dia selalu bagi hadiah pada saya. setakat ni saya dapat dua dah hadiah daripada dia. satu saya dapat Bear Comel sempena my birthday dan satu lagi saya dapat Patung ikan paus kaler purple yang sangat comel.hahaa..nanti saya tunjuk pada anda.wah wah...^_^satu lagi yang saya suka tentang shikin adalah sebab dia sangat cantik dan lemah lembut orangnya. kadang kadang gile gile tak tentu arah.macam saya lah lebih kurang. Mula mula saya ingat dia ni pendiam, but lama lama dia okey dan banyak cakap.hehehe..lawak la mu ken.Shikin sangta suka warna hijau dan warna yang paling dia benci adalah pink. Tengok ni. ni keychain kitaorang buat sama sama waktu kitaorang ke expo dulu. Saya punya kaler purple.Dia punye kaler hijau.Cantik kan?





[ ni gambar saya sendiri snap and editkan untuk dia masa kami kat Pantai Batu Burok, Terengganu]



Shikin ni lahir pada 12 May 1989...dan birthday dia baru ni saya tak sempat nak bagi hadiah and celebrate..sebab tyme tu kitaorang tengah exam and elaun kami pun belum masuk lagi.huh...memang nak kena elaun ni.cehhh! nanti la sayang...aku bagi mu hadiah. special punye yerp..!! hahaa...nanti dah abis cuti ni nak belanje die makan kat KFC la..insya Allah..




Dia juga ada facebook tapi buat sementara waktu ianya perlu dirahsiakan. hahaha..sorry guys!


pesanan buat kamu kamu semua :


itu sahaja buat hari ini.nanti saya cerita pasal dia lagi.hehe..selamat berkenalan dengan shikin.bye semua!




p/s : nak tau satu rahsia tak..?shikin bile dengar lagu yang dia suka, dia akan jadi macam ni.






hehehehehe...

0 juta kali kena komen. meh la komen sini ! :