pesakit pesakit saya . sila beratur ye !

KENALI DAKU :))

disebabkan aku baru je buat blog ni...so i want to introduce myself lah. mesti ramai kawan kawan kat sini yang kebanyakan dah kenal aku kan? so for those who baru kenal aku...tatap muke aku...haaa..inilah dia manusia atau lebih manis lagi boleh dipanggil gadis.

ehem ehem..hihiii..gadis ini yang telah diberi nama sebagai

SITI FATIMAH binti BORHAN...
boleh panggil tim je.
mudah dan simple.kan? kan? ade jugak org panggil siti..dan lain2...tapi i tak recommended lah u all panggil i macam tu pon.ceh. hehe :))
umur masih menjangkau 21tahun. eh...mude lagi kan?hehee..belum masuk 21 pun....this September baru masuk yerp..so be prepared utk bg HADIAH pada insan ini..hehehe..

ingat taw tarikh ni :



25 haribulan 9 tahun 1989
wah panjangnye tarikh lahir kau tim :))
yippi2..

dan di bawah ini adalah sebahagian koleksi gambar gambar saya ..


selamat menatap...aiyarkkkk..ramai orang cakap gambar ini comel..(saya tak tahu tentang itu)heheee



ini cepek pinjam dari adek guwe :)

tu saje kot untuk hari ni...nanti kite upload lain eh...cekian :)

p/s : mahu tulun mak masak cekodok labu di dapur...errr..hari ni saya berpuasa sunat..ehem2 puasa ganti sekali..heheehe,,kene tolong wajib tolong :)) bye!

0 juta kali kena komen. meh la komen sini ! :