pesakit pesakit saya . sila beratur ye !

boleh tak saya nak jadi perempuan yang SETIA?


cinta.
kenapa kau hadir?
aku tau aku perlukan kau tapi aku tak perlukannya sekarang.
kalau aku suruh kau pergi jauh dari hidup aku,
kau akan pergi tak??

aku bukan benci kau.
aku amat perlukan kau.
tapi aku bingung.
aku rasa aku terlalu mentah untuk memahami kau.
aku tak mungkin dapat hidup tanpa kau.
kau faham kan perasaan aku?

cinta..
kalau aku jauh dari kau,
kau akan datang balik kat aku tak satu masa nanti?
kau tak merajuk kan?
sebab aku tau kau setia.

aku daif untuk terima semua cinta ni.
aku tak lemah, aku juga tak kuat.
salahkah aku cinta pada yang setia?

setia tunggu aku.
sedia menyintai aku sesungguh sungguhnya.
sedia menerima cacat cela kesilapanku.
sanggupkah dia sehidup semati denganku?
susah senang badai melanda dilalui bersama.

diri ini sayu pabila dirinya berkata..
" duit boleh di cari sayangg.tapi hati ni mudah berubah...abang akan penuhi segala permintaan sayang..abang akan cuba bahagiakan sayang.."
mengalir air mata ini...
tatkala ungkapan itu dilafazkan..
aku genggam erat tangannya.
seerat eratnya seperti tidak mahu dilepaskan.

cinta..
kalau itu pilihannya,
aku terima
aku redha.
cuma satu..
sekiranya jodoh ini tidak berpanjangan.
bahagiakanlah dirinya dengan insan itu...
kerana ketulusan hatinya ..
dia berhak untuk mendapat yang lebih baik dari itu....




nukilan : tim
101010 @ 11.30 pm



0 juta kali kena komen. meh la komen sini ! :