pesakit pesakit saya . sila beratur ye !

Isu panas : Salih Yaakob dan alat sulit....

Tajuk entry gila gempak kan? alahai gengg..lama dah tak buat entry untuk korang, apa lah salahnya kalau sekali sekala Tim buat korang terkejut..hehe..saja nak tunjuk kat korang bagi sesiapa yang belum menjamu mata melihat indahnya perkahwinan isteri keempat abang Salih Yaakob kita..Bila tengok gambar ni semua..rasa teringin bebeno nak kahwin..^^ hahaha..mood memang gatal sokmo..kikiki.. but guys, just enjoy the pics !



comel je pasangan ni kan...alahai... :)



ketika akad nikah berlangsung...



si isteri berdebar..si suami tenang jee..



sweettt !!


*hehehhee*




alangkah bertuahnya abang Salih Yaakob dengan pilihan ke -4 nya ini..^^


masa menjamu selera...


terserlah kebahagiaan yang terpancar di wajah mereka..


cantik kan Emi ni..??



______________________________________________________________


ni pulak gambar Salih Yaakob bersama dengan tiga isterinya yang lain..


dan keluarga besar serta anak-anak :)


_______________________________________________

Semua gambar ni Tim ambil daripada bapak sedare Tim iaitu Pakcik Gugel. eheksss.








babai semua ! nanti Tim update entry lagiii , jangan lupa komen yaaa ! tq

8 juta kali kena komen. meh la komen sini ! :

Orang Kampung said...

hahaha.. video tu lawak pulak aku tgok.. hahahahaha..
thanks kongsi benda ni..

Tim Cik KupuKupu Ungu said...

oh welcome :)

Green Apple said...

tahniah kepada isteri2 abg Salleh... moga dianugerahkan payung emas...amin...

Tim Cik KupuKupu Ungu said...

green apple : aminnn..insyaAllah..thanks cik epal hijauuu.

M Fizan said...

wuhuu bhagia gila istri ke-4..pndai abg salleh amk hti..teee hee hee

rara pinkmafia said...

knp muka wife dye cm tak hepy.

*Miss Syahnia* said...

mmg bhagia keluarga salih
ycob ni kan..
hrapnya bkekalan hngga
k akhr hayat..aminn ;)

shark said...

waaa.
cantik btuil emi...
melepas unutk diriku..
tp xper..
abg salleh punya pasai kasi ajer:)