pesakit pesakit saya . sila beratur ye !

Mesej misteri yang menakutkan...

As salam kawan-kawan. Semalam masa balik dari kerja, Tim tengok handphone Tim bergegar.




Lepas dah seminit berlaku 'pergegaran' (tipu) ...Tim pun bukak la mesej tuu.. Ingat mesej dari si pakwe tapi...

Tim baca mesej tu tak berkelip mata. Apakah ini? Mesej ugutan atau amaran ? Tim cuba tengok sender dia. cuma ada nombor 5 digit. kalau tak silap Tim, 62288 kot. Tapi nombor yang stail macam tu la. means bukan nombor biasa-biasa. tapi luar biasa.
Tim cakap dalam hati..

" mesej main-main ni kottt.."
" infeksi...?? infeksi apa la pulakkk.."
" takkan orang ni nak bagi mesej macam ni..apa motif dia..?"
" dah la..malas layan mesej tahape nihh.."


Tim pun tekan butang 'BACK'

Then nak tahu apa jadi....???







Bila Tim cuba bukak balik mesej tadi tuu..




mesej tu dah takde okayyy !! dah hilangg !! Tim cuba cek inbox Tim banyak-banyak kali tapi mesej tu memang dah takde.... !

Korang rasa pelik takk? Rasa nak gugur jantung bila tengok mesej tu dah takde...
Tim garu-garu kepala Tim yang tak gatal.
Ishh..peliknyaa...
Tim tak pasti apa sebenar motif mesej ni tapi yang pelik hanya pengguna Celcom sahaja yang dapat mesej ni...
Tim tak tahu mesej ni betul atau tak..
Cuma sekarang Tim tengah keliru dengan maksud dan motif mesej tu dihantar..* sigh*


Tim nak tanya korang semuaaa...
Korang ada tak dapat mesej yang sama macam Tim kat atas ni....??

dan...

Tim tiba-tiba rasa nak kaitkan mesej ni dengan sesuatu yang melanda negara kita sekarang...
Korang nak tahu apa?

tengoklah sini.





Apa pendapat korang ehh ??

* buntu *





9 juta kali kena komen. meh la komen sini ! :

ain revival said...

siyess!!
ain pun terima mesej nie dalam mnggu nie..lupa hari ape..err..tertanya tanya jugak laa~

sahromnasrudin said...

ASSALAMUALAIKUM

salam ziarah dan folo blog tim..

saya lum dpt mesej cam tue lg..msti surprise kan

shazleenhairuddins said...

ghaaaaaaaaaaa seram seyh

YANA YONET said...

seram tgk logo ni. hurm.

YANA YONET said...

seram tgk logo ni. hurm.

aMaL said...

tim, tu namenye "DING!"
sape dapat msg DING! tu, kne save..bukan back..kalau back mmg tkde la da msg tu..kire DING! tu konon mcm BUZZ kat YM tu laa..hihi! :D

leh DING! kwn2 FOC je sampai 8/4 ni..
hantar KDING then anta ke 25333..heheeeee..:D

syafiqakarim said...

haha betul.
apa sebenarnya eh?semua dpt msg bodo tu.

cik mun said...

huhu..tak tahulah pulak..hehehe

Cik Aish said...

errrr mcm seram jeee...tk penah dpt lak msg mcmtu