pesakit pesakit saya . sila beratur ye !

Penjual meludah dalam soya ??

Assalamualaikum buddies =D

Tim tak sure la ramai atau tak yang dah tahu pasal ni..tapi pepun, korang layan la video indah ni dulu.



Video ni buat Tim jadi terfikir sejenak.

Betul ke dia meludah?
Kalau tak meludah dia buat apa?

# baca doa?
# tiup plastik kasi kembung?
# atau baca jampi?

Kalau betul orang ni meludah..mesti ada tujuan kan? Tujuan apa ye?? Untuk pelaris mungkin?
Ermm..entah la..Tim tak bukan nak fitnah..tapi sebaik-baiknya penjual tu tahu sensitiviti..Dia kan berada kat tempat awam..dekat dengan Maybank, dekat dengan Shell..bila dia tunduk ke arah plastik tu, orang kat sekeliling akan salah anggap..betul tak??

Lagi satu, memang penjual soya @ air akan tiup plastik dulu ke sebelum ikat?
Kenapa Tim tak pernah nampak pun kat pasar malam?

ishhh..confuse ni.. @_@

Tapi kalau betul la dia tiup udara dalam plastik tu...kalau Tim ada kat situ, errrrr..
Tim tak beli kottt air soya tuu..baik buat air kat rumah..

pesanan Tim, kurangkanlah beli air atau makanan kat luar..sebab kita tak tahu tahap kebersihan dia macam mana...kan kan..berlainan la dengan kalau kita buat sendiri..lagi terjamin...jimat pun jimatt..hehehe^^

p/s : patut laaa..ayah Tim dari kecik lagi marah
betul kalau beli air kat tepi jalan..
dia kata air tepi jalan tak masak betul-betul..
hahaha..lawak mase kecik-kecik dulu..^^

7 juta kali kena komen. meh la komen sini ! :

Cik Aish said...

yuckk..syes tak boleh belah..geli nyaa...hurm dorang ni nak cari rezeki jangan buat mcm ni..harap2 tak betul..

Tim Cik KupuKupu Ungu said...

cik aish : hermm..tak pasti la..sebab videonye pun kurang jelas kann..:(

sahromnasrudin said...

ini mesti pakai pelaris kan...mintak dijauhkan la makan kat tempat cenggini

Tim Cik KupuKupu Ungu said...

sahromnasrdin;

ermmm..tak tahu la..tim pun tak berani nak mengiakan..sebab takde bukti kukuh..

man yusoef said...

berhati2 lah kalau nak beli tu...kalau rasa mcm org yg jual tu mcm pengotor semacam jek...tak yah beli..huhu

Tim Cik KupuKupu Ungu said...

man yusoef : hehe..betul tu..kene hati2 kan..baru betul sikap sbg pengguna..

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

err..biar betul..adoi...geeeli lah ..keh3..